and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 27 september 2011

Phew. o-o

Läste ut "Begravningar är farliga" för ett par tre dar sen. *yeeeeeeeeeeeeeaaaaayh* Eller? o-o Ehem.
Så, snart så kommer det en bokrecension. ^o^ Bara den lilla detaljen att jag ska skriva den först...... -__O Så. Men nån gång under veckan måste jag bli klar, deadline är på fredag, oh mai gash! :l
Ja. Men du har väll tittat på allt annat jag lagt upp? o__O Annars blir jag ledsen.. :c Så, gå gå, gå och gör det nu........ NU!....


.... Varför är du fortfarande kvar här? *_*




Förlåt för flumm-inlägg. XD Håll ukik efter bokrecension bara, var väll det jag skulle säga egentligen. e_e

BYE!

0 kommentarer: